måndag 17 januari 2011

Word.

Anonym säger:
Lägg upp ett riktigt kort på dig då, som inte är photoshopat och där du inte grimaserar! När man får barn blir man fet och rynkig och färgar sönder håret, du är beviset. Din hud ser ut bränt grisskinn, antagligen solar du solarium. Om jag gissar din ålder, så är du 30? men utefter hur du skriver, 20?

Anonym säger:
tandställning och ögonbryn behöver du

Milfen svarar:
Till första anonym:
1. Det är ett riktigt kort!
2. Jag grimaserar inte, jag ler! (Förstår om du inte ser skillnad, ingen ler antagligen mot dig!)
3. Jag använder PS Express på min iPhone och det enda du kan ändra är tex ljusstyrka, kontrast och liknande och lägga till ramar, så mina bilder visar hur jag ser ut! (Jobbigt, jag vet!)
4. Nej, man blir inte fet, rynkig och färgar sönder håret för man får barn! Se på mig, jag är ett levande exempel på att det inte är så!
5. Jag har solat solarium två gånger sedan i somras!
6. Snart 30 ja, men 20 i sinnet ;-)
Alltså bevisar DU med detta endast att det finns jävligt puckade människor!

Till andra anonym:
Why tandställning? Syftar du på min glugg? Jag älskar den! Har du sett den snyggaste modellen för H&M, hon har glugg och är sjuuukt snygg, precis som jag! Mina ögonbryn är naturliga, skulle aldrig få för mig att måla eller färga, det är det fulaste jag vet!

Tilläggas bör att många människor är sådana som blir snygga på bild men är fula i verkligheten. Jag blir inte bra på bild (ändå är jag skitsnygg på bild!) och är tusen gånger snyggare i verkligheten! Tänk er, alltså är jag helt galet snygg!


Godmorgon förresten ;-)

10 kommentarer:

  1. Älskar dina svar på tal =D
    Jag tycker du verkar vara en toppenmamma btw! Keep it up.

    SvaraRadera
  2. Godmorgon! :)
    Vad härlig du är, jag är riktigt avis på ditt självförtroende!
    Jag hoppas du fortsätter blogga trots elaka kommentarer, det är så uppfriskande att läsa vad du skriver!
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Vad har du gjort alla sura bitter fittor där ute? Jag tycker iaf att du är het ;) kram Frida

    SvaraRadera
  4. Du är söt baby! :) / Emilia

    SvaraRadera
  5. Du är söt baby! / Emilia

    SvaraRadera
  6. Nej du min vän än är vi banne mig inte 30, vi har ju för skjutton inte ens fyllt 27 =)
    Stackars männsika som kommenterar...säkert över 30, bitter, ful och allmänt jobbig =)

    Tur att vi har våra glansdagar just nu! =)

    Kramar Stockholms Johanna =)

    SvaraRadera
  7. Men gud vilka människor det finns.. Märks tydligt att de inte känner dig! Fortsätt som du gör.. =) Älskar att läsa din blogg... och du.. en fika/lunch snart tycker jag ! Kram Carolina

    SvaraRadera
  8. Vilka människor det finns ! Man får tycka att det är jobbigt att vara mamma.. Det är inte TABU!! Kramar

    SvaraRadera
  9. Du vet att glugg är inne, det är de senaste i modell världen! Your a hot mama! Love you

    SvaraRadera
  10. Usch vilka hemska kommentarer du får..//Sofie

    SvaraRadera