söndag 2 januari 2011

Vi delade på oss idag.

Nyårsoutfiten!

Idag delade vi på familjen. Ellioth och Mange åkte ut till Olstorp och åkte skidor, och jag och Elton åkte till stan. Mormor slöt upp med oss i stan och morfar med grabbarna i Olstorp!

Jag hittade det jag skulle, nämligen en present. Men satan vad jobbigt det blev när jag hade tänkt köpa en likadan till mig själv men då de bara hade en kvar :( Jag är ju in love with that thing! Hoppas de får in fler!
Jag fyndade även vårmössa till Elton, som kommer matcha till hans svarta P.O.P-fleece han ska ha på dagis i vår. Passade även på att springa förbi H&M där jag införskaffade mig en sport-bh. Måste slå ett slag för deras sport-bh:s då de verkligen håller brösten på plats, och det till ett pris av endast 149:-. Dessutom har de lite roliga mönster! Jag ska fota och visa er till ikväll!

Nu är snart middagen klar och därefter ska jag åka ner till gymmet och köra ett konditionspass!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar