måndag 10 januari 2011

Vidrigt!!

Nu ni, nu sover båda barnen i sina egna sängar (Elton sedan 3 timmar tillbaka och Ellioth sedan 30 min) och vad gör vi? Jo, ligger i sängen med en varsin laptop på magen. Det är kärlek ni :)

Jag glömde ju berätta för er när jag kom in på akuten i fredags och de skulle göra ett svininfluensa-test på mig. Det är nog bland det vidrigaste jag varit med om. Först tog hon fram en tops och killade mig i halen med, helt okej. Därefter plockade hon fram en 7 meter lång tops som hon skulle killa mig i näsan med. Jag spottade och fräste innan topsen kom ut ur rumpan på mig, uäk! Men det var inte klart där utan därefter skulle kärringen (ja, det var vad hon var!) toppa in en 11 meter lång lang i varje näsborre för att suga ur snor. Tji fick hon då jag precis tagit nässpray innan och var krutorr i näsan och det hon fick ur måset ha varit magsyra hon hittade nere i magäken, eller kanske avföring från tarmen, BLÄ!
Innan detta hade hon stuckit mig sjuttioelva gånger (jag är svårstucken!) och när jag suckade och bad henne att inte sticka mig mitt på armen så sade hon att det minsann handlade om min hälsa...Jo, för av den anledningen gör det ju mindre ont liksom :S

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen för at sedan krypa ner i sängen igen. Imorgon måste jag tillbaka till skolan men hur länge jag orkar får vi se. Jag har ju hittils varit sängliggandes :(

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar