söndag 16 januari 2011

Be en bön?

När jag vaknar imorgon tänker jag vara helt frisk. Ingen hosta, inget ont i halsen och ingen nästäppa. För imorgon vill jag komma igång med träningen, jag saknar den så in i sjuttsingen! Men sist jag körde mitt mastodontpass så var jag genomförkyld, och det var efter det jag blev så jäkla sjuk och fick åka ambulans och allt det där... Så denna gång ska jag vara helt frisk innan jag sätter igång! Snälla låt det vara imorgon!?

Nu ska min man och jag krypa ner i sängen! Klockan är bara kvart över nio så det är jäkligt bra gjort för att vara oss :)
Imorgon väntar tentaplugg på bibblan tillsammans med Erika & Mathilda. Förhoppningsvis Emily också men hon låg hemma i magkrämpor och feber :(

Tog massor käcka bilder idag förresten men de kommer upp imorgon. Ska visa dagen shopping också, ingen rea utan bara vårnytt, me like!

Puss på er godingar (ni som förstår att jag är en hot mama alltså ;-))!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar