lördag 8 januari 2011

Trött!

Tre av anledningarna till att jag orkat blogga (citerat mig själv i bloggen):

Ligger inlagd på infektionskliniken och mår toppen, hög på morfin.



Nu, 2,5 timme senare är jag feberfri och mår helt okej.



Jag mår mycket bättre nu iaf. Febern håller sig på lägre gradtal och jag känner mig bara allmänt hängig.

Du anonym som kommenterade att jag var hypokondriner och borde åka hem och lämna platsen till någon bättre behövande... Jo, men visst serru, hade det inte varit för att jag har två små barn hemma och släkt och vänner omkring mig som kan bli smittade så hade jag gjort det. Jag är en god medmänniska bortsett från dig. 

Jag får numer ip-nummer ihop med kommentarerna och sedan är det bara googla och få upp adressen, det är inte svårare än så! Jag vet att du mår dåligt, och alltid gjort. Men hittar man på saker som våldtäkter och misshandel och sedan låter sig växa stor som ett hus får man skylla sig lite själv va?


1 kommentar:

  1. Gumman du ska inte ta åt dig av vad någon sån människa säger.. Hon är bara avis på att du har ett underbart liv med en underbar familj. Du behöver all din tid och styrka att bli frisk och få komma hem till din kära familj :) Du är en underbar människa gumman, kom ihåg det :) Massa krya-på-dig kramar Matilda

    SvaraRadera