onsdag 5 januari 2011

Vinterkräk??

Ellioth och Helena myser med Jan (Helenas pappa) i Anderslöv!

Jag undrar om man kan säga att varningen är avblåst nu? Vilken varning undrar ni...
Jo, vi hann bara till Espressohouse så kräktes Ellioth rakt ut över bordet! Jag blev livrädd, jag är livrädd för kräksjuka. Jag ryckte åt mig en påse för att vara beredd och kunna fånga nästa spya. Men ungen åt en negerboll och drack en festis direkt efter och ingen mer spya.
Nu har vi precis blivit bjudna på vildsvinsmiddag med glass till efterrätt vilket även Ellioth åt, och fortf ingen mer spya. Är det lugnt då? Visst kan det inte ha varit kräksjuka då??

Nu ska vi snart fara "hem" till Malmö igen. Imorgon åker vi hem till Linkan igen men innan dess ska vi på förtur (innan butiken öppnar;-)) på MQs rea :)

Godkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar