måndag 24 januari 2011

Thomas- du passar mig så bra!

2 år sedan vi stod på den där stranden i Thailand och bestämde att döden är det enda som ska skilja oss åt. 2 år som gift med mannen i mitt liv. 2 år av kärlek men också mycket prövningar. 2 år som ska bli många fler. Magnus, jag älskar dig till stjärnorna och tillbaka!

Vi skulle absolut inte fira, mer än med en god middag, men detta var vad jag möttes av när jag kom hem:



Ett Thomas Sabo-armband :) Jag har önskat mig ett jättelänge och nu äntligen. Fina, tokiga gubbe- Vi skulle ju inte, men TACK, jag är självklart lyckligast i världen!
Nu är ju födelsedagspresenter och julklappar givna för en bra bit framöver också, det finns ju hur många berlocker som helst. Jag har redan kryssat för en sisodär tio stycken som jag vill ha :)

Nu ska vi inta en romantisk middag och efter det kryper jag upp i hans famn i soffan!
Godkväll!

1 kommentar: