onsdag 26 januari 2011

Sofia svarar...

Anonym har kommenterat ditt inlägg "Rädd!":

Asså du är heeelt jävla sanslös!!!????

Jag funderar hela tiden på varför du har barn? Du är en jävla barnrumpa!
Visst att man blir rädd när något händer med ögonstenarna, men vafan kvinna skärp dig! Du SKRÄMMER ju barnen när du skriker och börjar gråta, lär dig att ta vara på en sån situation. Fyfan säger jag bara..... 


Sofia svarar:
Du har garanterat inte barn och lär förhoppningsvis inte kunna få heller!
Vad menar du med att "lär dig ta vara på en sån situation"?
För det andra så skrek jag inte utan jag grät. Grät av lättnad! Jag tror många föräldrar skulle reagera likadant som jag gjorde, eller har jag fel?

5 kommentarer:

  1. Jag reagerade på samma vis när Nellie satte en köttbulle i halsen som liten. Helt handlingsförlamad och visste inte vad jag skulle göra. Som tur var så fick hon upp den av sig själv men fan, det vill jag inte vara med om igen.

    SvaraRadera
  2. Jag hade reagerat som du Sofia! Och jag har inte ens barn=)

    SvaraRadera
  3. du har fel, inte framför barnen.

    SvaraRadera
  4. har gråtit av samma anledning, men efteråt i ett annat rum så inte min dotter såg

    SvaraRadera
  5. Men herregud, klart man blir rädd... Jag är utbildad och skulle iaf bli rädd... Jonathan satte i halsen här för ett tag sen och jag tackar gudarna att Oskar var hemma för han är snabbtänkt... Jag vet vad jag ska göra, men även om man gör det så blir man ju sjukt rädd och då gråter jag med!! Det är väl det som kallas kärlek till sina barn, eller??

    SvaraRadera