söndag 16 januari 2011

Sluta läs då!

Jag är så JÄVLA trött på endel av er läsare som endast är inne på min blogg för att hitta fel! Varför gör man så? Hur orkar man slösa tid på något så ovesäntligt? Någon avundsjuk bitterfitta, jo jag vet. Men man har väl aldrig blivit lycklig av att klanka ner på andra :S?

Iaf, Ellioth är ett litet monster nu, eller nej, han är ett riktigt monster. Och med det förstår ni "normala" att jag älskar honom precis lika mycket fast jag kallar honom för det. När jag kallar mina barn för fisrumpor så är det liksom inte för att jag tycker de luktar fis och för att jag älskar dem mindre. Ni borde börja tänka med huvudet istället för röven!!

"Skaffa inte barn om du inte klarar av det!"
Alla klarar av att ta hand om ett barn men det är riktiga jävla prövningar ibland. Det är inget man lär sig hantera förrän man är där! Det är inte bara guld och gröna skogar att ha barn, verkligen inte. Men vad ska man göra? Lägga sig ner och ge upp? Nej, precis det funkar inte riktigt så! Trots all trots och alla jävelskaper så finns det inget som skänker så mycket kärlek och glädje som ett barn!
Mina barn är det bästa jag gjort och det finns inget jag älskar som dem! MEN som sagt, det är jävligt kämpigt ibland!

1 kommentar:

  1. Du verkar vara en bra mamma tycker jag! Och jag håller med dig! Att vara mamma är krävande men det bästa man har är trots det sina barn! Treårstrots är superjobbigt och det är skönt o läsa din blogg, för du skriver verkligen allt alla mammor tänkter men ändå inte vågar säga! YOU GO!

    SvaraRadera