lördag 8 januari 2011

Mys på ni, själv får jag sakna!

Jag saknar de här två så det gör ont <3

Fy vad det är tråkigt att ligga här! Jag saknar mina tre grabbar så mycket att tårarna kommer... Mange och Elton har jag ju inte träffat ordentligt på en vecka :(

Jag mår mycket bättre nu iaf. Febern håller sig på lägre gradtal och jag känner mig bara allmänt hängig. Jämför man med natten som var är jag pigg som en nötkärna! Hade tänkt (önskat) åka hem idag ju men sköterskor och läkare hade inte tänkt detsamma. De vill ha kvar mig tills det vet vad det är jag bär på och det är väl klokt, så jag inte smittar andra tex! Men imorgon iaf, då SKA jag hem!

Ligger på syrrans avdelning men hon lyser med sin frånvaro. Självklart har hon ledig helg när lillasyster kommer in dödssjuk...:)

Nej, nu ska jag hitta på något! Jag har en fet platt-tv som jag inte testat ännu men jag vet inte? Vila kanske (för tjuttioelfte gången idag)? Eller ringa någon? We'll see... Ta hand om er alla familjemysare där ute :( :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar