måndag 10 januari 2011

Besöksrekord!

Besöksantalet (unika besökare!) igår strax efter 23, REKORD!

Vilken kväll vi hade igår alltså. Den tog inte slut vid Manges sång heller utan Elton fortsatte vara vaken. Efter att jag hade försökt söva honom i 30 min i vår säng utan att lyckas lade Mange in honom i hans säng och lade sig på golvet bredvid. Vid 01.30 vaknade jag av konstiga snarkningar och hittade både Mange och Elton på golvet :) Ellioth sov gott i sin säng. Jag tog med mig Elton in till vår säng och M kröp upp hos Ellioth. Vid 02.30 vaknade jag dock igen, denna gången av Ellioth som satt i sin säng och yrade och skrek. Mange som låg bredvid fick jag väcka! Ellioth hade hög feber igen så han fick en Panodil och sen somnade de gott igen! Jag kunde inte somna om så när Elton vaknade strax efter 7 fick Mange gå på morgonskiftet så jag skulle få sova. Men mycket sova blev det inte då jag var tvungen att ringa tandis och avboka tiden jag hade idag. Då började kärringen tjaffsa med mig om att de minsann hade kämpat för att få till denna tid och när jag då kontrade med att jag visst kunde komma dit och snitta dem om hon ville blev hon ännu otrevligare. Det slutade med att jag ringde upp klinikchefen för att få lite rättelse och efter var jag så uppe i varv att jag inte kunde somna för det.
Efter det tog jag ett glas välling och hoppade i säng men efter en kvart mådde jag så illa att jag fick springa upp och kräkas :S Därefter sov jag till lunch!

Ellioth har varit relativt pigg hela dagen! Ingen panodil alls och ändå har febern inte stigit över 38 grader... Nu hoppas vi att vi slipper bakslag och att resten har klarat sig!

Nu ska Jotti och jag se på Saltkråkan!
Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar