fredag 28 januari 2011

Hejdå bloggen!

Ni slutar aldrig förvåna mig. Jag fick en kommentar som löd i stil med att Elton var lik sin mamma, tjock med en stor näsa, och att det inte var en komplimang. Jag blir ännu en gång alldeles mörkrädd, vad är det för jävla samhälle vi lever i? Hur beter ni er? Vuxna människor liksom.

Människor som beter sig såhär är människor som mår dåligt. Människor som haft en jobbig uppväxt, som aldrig har blivit sedda eller behövda. De har kanske blivit offer för en skiljsmässa och fått för lite kärlek. Det kan vara en människa som idag är arbetslös, utanför och som själv blir mobbad. Då skaffar man sig konflikter, för att hävda sig själv! (Jag hade en föreläsning om konflikthantering igår...)

Jag vill inte ha konflikter på min blogg och jag tappade helt suget att fortsätta blogga. Eller fortsätta blogga ska jag, för min egen skull- jag älskar att sitta och kika i arkivet, men inte publikt!
Jag får se om jag fortsätter här, med lösenord eller om jag startar en ny blogg?! Ni som är intresserade av att fortsätta följa vår vardag får maila mig på sofiaekloef@hotmail.com och berätta vilka ni är så återkommer jag med lösen eller ny bloggadress till er!


3 kommentarer:

  1. Inte ska du sluta pågrund av de ! USCH och fy vilka människor det finns. Du ska vara glad att de ser likheter med en så snygg morsa som du ;-) Milf du vet ! Då vet du att Elton blir en tjejmagnet när han blir större iaf. De som håller på så är bara avundssjuka och saknar själva bekräftelse som du skrev.. TA INTE ÅT DIG ! Bästa är att bara ignorera :) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Tråkigt att du ska få så många skitkommentarer. Du har verkligen väldigt fina barn! Dessutom gör det mig jävligt förbannad när man ger sig på barn på det sättet. Hoppas du fortsätter blogga för din egen skull och att du slipper alla idioter. MVH Tezan

    SvaraRadera
  3. Jag blir rädd när jag läser alla dessa jävla anonyma kommentarer!

    Är det en enda som kommenterar hela tiden eller är det flera?

    Jag tycker du gör helt rätt i att lösenordskydda din blogg.
    Jag forstätter gärna läsa den.

    carolina_04117@hotmail.com

    Ha en bra dag! Kram // C

    SvaraRadera