lördag 15 januari 2011

Flytt?

Jag är helt jävla knäckt! Jag förstår alla som skiljer sig under småbarnstiden! Ellioths 3-års trots är det värsta jag varit med om... Hade jag fått testa på att ha en unge med 3-års trots, innan vi blev gravida, hade vi nog inte haft några barn idag. Och jag är glad att vi skaffade Elton innan Ellioths "värsta-trots-någonsin-hej-han-är-besatt-av-djävulen" för annars hade vi ALDRIG haft någon lillebror. Jag ser inte fram emot när han kommer upp i den åldern :S
Det värsta är att Mange låter barnen göra precis ALLT, och säger endast ifrån en gång av tjugo, medan jag är den som säger ifrån. Så vem trotsar dem tror ni? och vem springer de till och gråter? GHAHHHH, jag flyttar snart! Man blir ju så frustrerad och arg när Ellioth håller på samtidigt som hjärtat värker av kärlek till honom :S

Vi bestämde oss i alla fall för en skridskotur efter lunch så vi for ut till Ljungsbro för att hämta hjälm till Ellioth och grillor till mig. Det blev så att vi stannade i Ljungsbro och åkte också, eller rättare sagt i Berg. Det var roligt, i 2 minuter innan mina fötter höll på att värka sönder. Ellioth höll nog ut i en kvart och Mange i 20 minuter. På slutet åkte Mange grillor och Ellioth åkte med i en pulka bakom :) Det var i alla fall skönt att komma ut och få lite frisk luft, något det varit dåligt med nu under sjukdomarna.
Jag är dock superhängig igen så jag har slängt i mig två panodil och krupit ner i sängen. Orkar inte mer det här meeeeeer...

Monstret åker grillor!
Tips från coachen!

1 kommentar:

  1. Skärp dig fia. Hur länge är ungen 3 lixom? De är bara å gilla läget. Har du tur går det över snart :)

    SvaraRadera