fredag 28 januari 2011

Skadad.

Det blev ingen projekthanledning för mig idag. När jag satt hos studievägledaren ringde dagis och berättade att Elton trillat och fått ett jack på kinden. De trodde dock inte att det var någon fara eftersom de tvättat och tejpat ihop det! Men efter en liten stund ringde de igen. Då hade jacket svullnat upp och börjat rinna och eftersom kanten han trillat på var rostig så tänkte de att jag kanske borde ringa och höra med VC, så det gjorde jag. De tyckte att jag skulle komma in med honom så att de fick kika på det. En sköterska lossade på tejpen som dagisfröknarna satt på och konstaterade att det glipade lite. "Flikarna" var dock fina så hon tejpade ihop det igen! Och nu är han lagad :)
Dock får han inte bada i simhallen i eftermiddag men vi åker dit så Ellioth får röja en liten stund iaf!

Nu sover prinsen gott så jag ska ta tag i lite sysslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar