onsdag 12 januari 2011

I will miss You <3

Dessa fick min fina man igår <3 (för JAG älskar vita tulpaner:))

Det var så gulligt på akuten i fredags. Läkaren var mest orolig över om Mange skulle klara sig ensam med två barn om jag blev inlagd :)?! (Läkaren var invandrare)
Och det om något är vad han är grym på, att klara båda ungarna OCH göra alla hemmets sysslor samtidigt. Jag tappar liksom tålamodet när jag fått hämta Elton hängandes ner i toan 77 ggr medan jag plockat ur diskmaskinen, men det gör inte min fina M, han är grym! Barnen kunde inte ha en bättre pappa!

Vi älskar dig Magnus <3

Nu sitter jag och tittar på filmen jag ska analysera min tenta. När jag är klar med det ska jag hämta hem ungarna från dagis och fara ut till Ljungsbro och ta farväl av mormor och morfar, imorgon åker de! Usch, jag har ångest... Jag är så jäkla mamma- och pappakär att jag kommer längta ihjäl mig efter dem :( De ska vara borta i en hel månad och dessutom är det nästan två veckor sedan jag träffade dem eftersom vi var i Malmö och därefter blev jag ju sjuk :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar