söndag 30 januari 2011

Bitter jag!

Imorgon alltså (är det sjuttioelfte gången jag säger det?), då gäller det igen. Jag MÅSTE ta tag i min hälsa. Jag har ju några kilon jag vill gå ner. MEN jag har ju så jäkla dålig självdiciplin! Skulle behöva ha en djävul som stod bakom och piskade mig, men jag har hört att de är svåra att få tag på dem så jag får hitta på egna knep. Blir jag sugen på den där jäkla chokladkakan så får jag sätta mig och knappra på tangentbordet istället... Så ni kan ju räkna med lite bittra inlägg här framöver :D Jag kommer ju ha konstant huvudvärk i minst två veckor... Och med den ska jag köra mastodontpass på gymmet också, ghahhh! Ni ser, jag gnäller redan innan jag satt igång, HA!

Gjorde bästa fyndet på H&M iaf... Var där igår och införskaffade mig nya träningsbrallor. Det var bara det att när jag kom hem och satte på mig dem så var det ett hål i en av sömmarna vid knäet. Ilsk som ett bi for jag tillbaka dit idag för att byta dem men då föreslår kassören att jag kunde behålla dem och få halva priset av dem tillbaka annars. Hålet var ju inte större än typ två centimeter så jag tackade och tog emot hans bud :D Det tog mig två minuter att sy ihop det när jag kom hem och jag är ett par träningsbrallor rikare, men bara 99 kr fattigare. VÄRT! Det är hundra gånger roligare att träna om man känner sig lite snygg när man gör det!

Nu ska jag ta tag i klädkammaren (rensa!) tills det är dags att bänka sig för Solsidan.
Morgondagen är en sådan dag man gärna kunde hoppa över, berättar mer imorgon...

Godkväll godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar