måndag 17 januari 2011

Mer :)

För det första så behöver du inte kalla folk för "Bitterfitta", det är jävligt kränkande och elakt.

Jag är 21 år, vad jag vet är du 25,26? Men du beter dig som en 14 åring i ditt skrivande. Jag har själv en son på 2 år, den andra väntas komma i juni så jag vet hur det är att ha småbarn. Men nu är det så att min Sambo har ett bra jobb, han kan dessutom ta ledigt lätt om sonen skulle bli sjuk, jag tycker att man inte ska skaffa barn om man inte klarar av det, som jag skrev tidigare. Du verkar vara väldigt omogen, och ibland undrar man om dina barn ens var planerade? Du klagar så otroligt mycket..vad är problemet egentlligen, väx upp!!

//Linda


Hej Linda!
Du är ju antagligen en bitterfitta eftersom du sitter och kommenterar min blogg som du gör. Förstår om du är det, var du 19 när du fick ditt första barn? Har du då hunnit "leva livet" innan? Tror inte det va? Har du hunnit testa olika jobb? Resa? Nej, precis, jag förstod det! Du skaffade säkert barn bara för att få föräldrarpenning i brist på annan inkomst?
Och ja, du har ett barn...Jag brukar säga att ett barn är inget barn och två barn är massor barn, du vet inte vad du har att vänta dig! Båda mina barn var planerade och jag klarar av dem. MEN det är jättekämpigt ibland och istället för att följa alla svenssons och hålla käft om det (det är ju liksom lite tabu) så skriver jag om det. Jag får många kommentarer om människor som är tacksamma för det! Har jag bett dig läsa min blogg? Nej, precis. Men du har väl inget bättre för dig där du sitter på din säkert feta rumpa och väntar på din karl som är ute och är otrogen mot dig. Ut och rör på dig, livet blir inte lika bittert då, jag lovar dig! Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Sofia, du är en milf & det vet både du, jag & alla som läser din blogg! Alla elaka kommentarer är typiska exempel på att den svenska avundsjukan existerar. Dock är det väldigt sorgligt att folk ska behöva klanka ner på andra för att själva må bättre. För mig är den ekvationen helt obegriplig, men vad vet jag?
    Hur som, du är alldeles förträffligt snygg & unik precis som du är! Såklart att det svider i bitterfittornas ögon. Det skulle det göra i mina också om jag inte vore så jävla het! ;D
    /Puss Chrissan

    SvaraRadera
  2. Varför är alla så aggresiva mot dig? Jag tycker bara du skriver ärligt, så himla befriande och modigt! Så fort du lägger upp bilder på dig själv verkar det bli ett j*vla liv! Why? Gillar din blogg så fortsätt bara vara Du!

    SvaraRadera