måndag 17 januari 2011

Lurendrejare?

Tuffe igår!
Hjärtat i soffan nyss...
Fick hämta hem den här korven från dagis idag. De ringde och sade att han varken ätit frukost eller lunch, inte druckit någonting på hela dagen och bara låg utslagen på soffan. Jag stressade halvt ihjäl mig för att skynda dit med en flaska juice i högsta hugg. Någon juice ville han dock inte dricka men han var glad att se sin mamma. Väl hemma drack han en flaska juice och en flaska välling och sedan körde han järnet. Nu har han även käkat massor pasta och falukorv! Har han bara busat med sin mor och far :)?
Samma sak hände ju med Ellioth förra veckan. Först var han sjuk och när han sedan var frisk och kom tillbaka ringde de från dagis och sa att han var hängig så jag fick komma och hämta hem honom. så nu känns det så dumt att lämna honom på dagis imorgon, tänk om de skulle behöva ringa igen?!
Har nog barnvakten kirrad till morgondagen (om det så bara är 10 min är jag tacksam!) så jag får skriva lite tenta iaf!

Nu ska ungarna duschas,
laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar