tisdag 18 januari 2011

Jag är trött på er!

Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "vardag.":
Helt plötsligt så börjar hon skriva "mina älsklingar", efter att ha kallat sina barn monster osv...
Kanske fick sig mamman en tankeställare? :D haha

Du har garanterat inga barn själv!
Du missade även att jag i samma inlägg där jag skrev att Ellioth var ett litet monster skrev att "även att han gör mig så arg och frustrerad så värker mitt hjärta av kärlek till honom"!
Ellioth är ett monster just nu, det bor en liten djävul i honom, men jag älskar honom minst lika mycket för det, om inte mer...!




Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Word.":
Hej Miss Piggy!
Vi vet ju både du och jag att du har ett dåligt självförtroende. Att överdriva är bara din fasad för att inte visa vem du egentligen är. Äpplet faller inte långt från trädet. Och då syftar jag _inte_ på din pappa.

Hur lågt kan man sjunka? Och blanda in min familj i det? Riktigt illa!
Det bästa är att du har sååå fel! Mitt självförtroende är på topp! Och det är min mamma och pappa som bidragit till det till störst del, men även min man och mina barn!
Vad ni tycker spelar ju ingen roll, huvudsaken är ju att jag trivs med mig själv för det är jag som alltid ska leva med den personen, right!?



Den svenska avundsjukan när den är som bäst ;-)

2 kommentarer:

  1. Haha, jag kan ju inte mer än skratta! Jag undrar hur alla anonyma orkar(?).
    Så jag ställer frågan, hur orkar ni? har ni något självförtroende?
    för det skulle inte jag ha om man bara försöker trycka ner en annan människa!

    Stå på dig Sofia,du vet att jag tycker du är grym!

    puss mathilda :)

    SvaraRadera
  2. men det var då fan vilka idioter som läser din blogg! va sjukt irriterande att folk orkar lägga tid på att gnälla och inte ens våga säga vem de är. Jag tycker du är stencool och världens bästa mamma till dina pojkar! Alla småbarn är ju monster ibland men ändå underbara! :)

    SvaraRadera