söndag 13 oktober 2013

Ut på tur, aldrig sur!

Ut på tur, aldrig sur!

För sur vaknade jag... Ända sedan i fredags lovade mannen mig sovmorgon och sedan sconesfrulle idag. Sovmorgon fick jag men de där sconesen hade han aldrig hört någon om påstod han (Senast igårkväll hade vi denna konversation: "Får jag sovmorgon nu imorgon och så väcker ni mig med scones sen?", "Självklart, vi fixar det!" svarade han... MÄN alltså!). Tryckte i mig en Helena-macka som tröst i alla fall och sedan bestämde vi oss för att möta upp mamma, pappa och Ellioth i skogen för lite svampplockning. Vi fick även med oss Johanna och Alvin, och en massa fika. Svamp var det ont om så vi lekte lite och sedan fikade vi, tokmys!

Påvägen hem sprang jag in på Åhléns och gjorde några fynd och sedan fick jag följa med genom biltvätten. Satan i gatan vad läskigt! Jag fick panikångest och cellskräck och höll på att krypa ut genom bakluckan. När blev jag en sådan mes?

Nähe, dags att ta tag i lite litteratur...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar