fredag 25 oktober 2013

Flytten har börjat!

Skojar ni att vi köpt radhus av världens sötaste?! Det här stod och väntade på oss när vi kom idag <3

Just nu sitter jag däckad på golvet och spanar på M som skruvar ihop vårt nya köksbord och några av våra nya stolar. Direkt efter bankmötet idag åkte vi hit och bar in vår nya säng som kom tidigare idag och som fick stå på altan tills vi fick nycklarna. Sedan åkte vi till IKEA där vi först åt mat och sedan inhandlade det mest nödvändiga i form av säng till Ellioth, byråar till bägge grabbarna, hyllor till Elton, hathylla och lite annat. Medan Mange körde hit det åkte jag till affären och köpte lite energi till flytten imorgon innan jag åkte hem och packade det sista! Sedan packade jag bilen full med alla mina kläder, och Mange lastbilen (en liten han lånat på jobbet) med lite blandat och så åkte vi hit och lastade ur och började packa upp! Och här är vi kvar... Dock är det snart dags att åka "hemåt" för imorgon hämtar jag upp första bärhjälpen redan vid 7.50 :) Inget fredagsmys här inte :) Men grabbarna har nog fått en rejäl dos fredagsmys då de hänger hos mormor och morfar (och gör så hela helgen!) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar