tisdag 8 oktober 2013

Bula

Unnade mig ett nytt pannband (heter det så?) idag, IN LÖVE. Tyckte det var väldigt dyrt för så lite tyg dock :) Men det var väl märket jag betalade för :)
 
Min dag har gått i ett, som vanligt med andra ord. Körde kidsen till förskolan, skyndade vidare till universitet för att möta upp en tjej som köpt lite grejer av mig på Bloppis och sedan var det föreläsning direkt efter det. En snabb lunch och sedan var det seminarie. Vår lärare är så skön och komprimerar alltid lektionen och kortar ner luncher så att vi alltid slutar tidigare. Detta innebar att jag kunde hämta kidsen redan strax efter 14 (egentligen skulle jag hämta 15.30). For till XXL en snabbis för att kolla in en ny backpackerrygga (min hade tydligen rostat ihop) och hittade en väldigt fin och användbar, dock tyckte jag den var ganska dyr. Men rygga är det som gäller till Thailand så en dag ska jag inhandla den! Sedan for vi hem och åt middag och därefter satte vi (läs: jag) igång och rensade i grabbarnas rum. Lagom när det var klart var det dags att åka och träna, ett Bodycombat-pass stundade. Dock kände jag mig lite hängig och illamående, jag är ju fortfarande ganska förkyld, men jag körde ändå. Jäklar vad jobbigt det var men satan vad kul nya releasen var! Dock fick jag ont i bröstet under sista låten så jag hoppade styrkan på slutet och sprang ut till mina grabbar som väntade på mig för att skjutsa hem mig! Väl hemma var det dusch av ungar, sövning och nu har jag suttit och nätshoppat lite. Lite nytt till lägenheten och lite nytt till resan. Igår köpte jag dessutom gardiner till huset, superfina, ni ska få se imorgon...
 
Just nu är det Hollywoodfruar och snart är det sängen. Imorgon är det plugg som gäller och Mange reser bort och jag blir ensam med kidsen igen...
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar