fredag 25 oktober 2013

Brands for kids

Ni anar inte vilken fantastisk morgon jag haft! Jag skulle möta upp Sofia och Tyra i parkeringshuset vid 9.15 för vi skulle infinna oss på invigning av nya butiken Brand for kids som öppnat här i stan (innan har de bara varit webshop så detta är första fysiska butiken!) vid 9.30. När jag åkte förbi Frimurarehotellet står det ett helt fotbolsslag utanför (med grabbar på 18-20 bast) och eftersom en lastbil parkerat lite framför, och jag hade möte, så var jag tvungen att smyga förbi grabbarna. De börjar då vråla "woooooooow!" och gör slängpussar åt mig och jag blir så generad att jag gasar iväg i världens fart. De var 18 bast liksom, jag 30, hahahaha! När jag sedan kommer till parkeringshuset är jag så upprymd av detta att jag glömmer mobilen i bilen (och glömmer även låsa märker jag när jag kommer tillbaka 2,5 timme senare!), haha! Detta gjorde i alla fall min dag :) Vilken lycka för en tant liksom, få lite uppmärksamhet av smågrabbar, hahahahaha, kan inte sluta skratta! :)
 
Vi klev sedan in i en supermysig butik i alla fall där det bjöds på bubbel, kaffe, mackor och fikabröd. Cecilie, som startat Brand for kids hälsade oss välkomna och sedan kom en kille från iCandy och demonstrerade vagnar. Därefter strosade vi runt, minglade lite och kikade på allt fint. Både Sofia och jag köpte Rockafella-tights till våra kids, det gäller att passa på då de har 20% på alla kläder nu fredag och lördag. Vill ni besöka dem, vilken ni garanterat vill, ligger butiken på Nygatan 42!
 
När vi gick därifrån fick vi en varsin goodiebag med massor fint i. Då lite  av grejerna var för bebisar ska jag lotta ut dem på bloggen. Dock är vi ju i flyttartagen så ni får hålla tillgodo till nästa vecka! HÅLL UTKIK!
 
Pics:
 
 
 
 
 
 
 
 
Nä, nu är det dags att bege sig mot banken, om några timmar har vi nyckeln till vårt radhus!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar