måndag 7 oktober 2013

Lanta Pura Beach Resort- Koh Lanta

Behövde paus i plugget och surfade in på mitt hotell jag ska bo på i Thailand. Jag bokade hotellet på en hotellbokningssida på nätet med även Ving har hotellet och det är även samma hotell som grabbarna och Mange ska bo på. Det blir ju supersmidigt för mig att jag redan är på rätt ställe när familjen kommer. Dessutom har jag bokat en natt extra ifall det skulle vara så att deras flyg skulle vara försenat, för när de kommer ner tänker jag inkvartera på deras rum. När de åker hem hyr jag dessutom in mig på min mor och fars hotellrum i en vecka innan jag återigen intar detta hotell för 14 nätters vistelse på slutet. Det känns bra att det är ett familjehotell där en svensk researrangör även har sina gäster ifall det är så att jag får lite hemlängtan någon gång. Då kan jag ju bara krypa ner till poolen och tjuvlyssna på lite svenskar och kanske skaffa mig en vän eller två :) Jag har dessutom gjort ett önskemål i form av "Second floor please, not first floor" i hopp om att slippa besök av diverse djur.
 
Amen vad tror ni? Det här kan väl bli bra? Passar en tjej som inte vill bo för primitivt va :)?
 




 
Bilder lånade på ving.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar