torsdag 3 oktober 2013

Febern kom på besök

Todays zebra-morsa!

Vilken natt! Elton stånkade och styrde från midnatt och vid 3 kröp han intill mig och då kände jag att han var skållhet! Han gick inte med på att ta tempen men tog glatt en klunk flytande Alvedon. Imorse var han pigg som vanligt och han följde glatt med och vinkade av brorsan på förskolan! Han somnade dock i bilen hem och väl hemma hade febern stigit igen. Jag bäddade åt honom på soffan, satte på Dumma mej och så tog jag tag i hushållet. Dammade, dammsög och moppade och var lagom klar till filmen var slut! Nu ligger vi här tillsammans, ser på Draktränaren och sörplar smoothie. Det är givetvis jättemysigt men jag blev lite, lite bitter när mannen nyss messade att det var påväg in till Paris för att spana sevärdheter! Aja, jag blir väl inne resten av dagen... Jag slipper i alla fall släpa ut Snuffe för att hämta hem storebror för det fixar mormor och morfar! Nähe, lite plugg kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar