tisdag 29 oktober 2013

En riktig man...

Lycka för en tjej (kvinna?) i min ålder är när mannen kommer hem från jobbet, bär ut torkskåpet och bär in en ny torktumlare <3

När vi bodde i Johannelund hade vi ingen torktumlare, jag klarade mig fint. Nu i Haninge blev jag helt förälskad i torktumlaren, bästa uppfinningen ju. Nu i huset fanns det endast ett trasigt torkskåp, ÅNGEST! På riktigt har jag känt mig halv och nedstämd utan torktumlare, men nu så är jag på topp igen!:)

Efter min skitmorgon följde en grym föreläsning och därefter rusade jag och hämtade hem mina älskade kids! Därefter åkte vi till Maxi för att storhandla och det tillsammans med Fia och Tuwis. Ellioth och Tuwis hängde i lekhuset och Elton var med mig, scannade alla varor och skötte sig exemplariskt. Lite irriterad var jag allt när vi kom hem och jag skulle packa upp alla varor i ett proppfullt (litet) kök men det var då den där mannen dök upp med torktumlaren :) <3

Nu middag, ÄNTLIGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar