måndag 14 oktober 2013

Gravidnatt

Vissa dagar orkar man bara inte. Idag är en sådan dag. Leggings, munkjacka, jumpadojor, inget smink och så fettigt hår och mössa på det!

Har sovit som en delfin inatt. Hjärnhalvorna har turats om att vara vakna och sova. Har mått så fruktansvärt illa att jag legat med lampan tänd och ena foten i marken i hela natten. Växtvärk i magen och ömmande bröst. Skengravid så det skriker om det! :) Haha! Har i detta insett att jag vägrar bli gravid igen! Jag pallar inte vara vaken på natten, jag pallar inte må illa och jag pallar inte ha växtvärk i magen! Jag måste adoptera! Kan man ta med en från Thailand sen när man ändå är där liksom?

Har pluggat sedan 7 (jäkla skitlitteratur!). Somnade en stund igen mellan 8.45-9.15 och nu är det föreläsning på universitetet! Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar