lördag 5 oktober 2013

Jag glömde bloggen

Min Tjejton <3

Oops, kom på nu att jag helt glömt bort bloggen idag. "Ledig" lördag och jag kan tyckas ha hur mycket tid somhelst för den här bloggen, men icke. Jag glömde bort den i all stress med allt annat. Vi började dagen med sconesfrulle och sedan bar det av ner till källarförrådet. Skulle hämta skor, men kom självklart upp med allt annat förutom skor. Som vanligt. Plockade upp lite grejer för att sälja. Sedan åkte vi till Tornby, KAOS. Där var resten av alla Linköpingsbor också, ja varenda en. Fick inhandlat en ny tvättkorg, dörrmatta och sovrumsmatta iaf (det var iofs på Mio)! Förhandsbokade även en spegel. Hämtade Ellioth någonstans här emellan och sedan åkte vi till förrådet vi hyr för att titta till vinterkläderna. Där hittade jag typ 20 grejer till som jag när jag kom hem lade ut till försäljning! Plockade sedan fram lite mössor och vantar och plockade bort kepsar. Putsade lite på en vagn som ska säljas och precis då spillde Elton ut ett glas rött på vår vita, dyra matta. Jippi... Och där åkte ungarna i säng (vid 21) och vid 21.30 satte vi oss i soffan med en varsin skål glass. Här sitter vi kvar. Tanken med det här inlägget var att skriva: "Oj, glömde bort, återkommer imorgon!", det blev lite mer än så! Nä, dags att baka en lillasyster va ;-)? Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar