onsdag 9 oktober 2013

KAP!


Dessa godingar fick följa med hem från Lager 157 idag. Jag fick ett mail där man fick välja sin favorit bland flera plagg och när man delade det på Facebook fick man en kod som gav en 50% på det plagg man valde. Jag valde brallorna så de blev mina för 200 :- (rätt schysst när ett par äkta Please-jeans kostar ca 1600:-, och dessa var väldigt lika...) och så var kexet med och gillade tröjan (Bondelid) så den fick jag för 75:-. KAP, jag gillar kap!
 
Annars har dagen gått till plugg. Morfar kom hit med en barbiehäst till Ellioth, som mormor köpt på Ullared, så han lekte hur snällt som helst hela eftermiddagen. Och Elton blev kvar hos mormor och morfar över natten. Det är perfekt för då hinner jag både städa och plugga imorgon. Ellioth har inte haft någon mer feber sedan imorse men jag håller honom hemma en dag till för säkerhets skull. Dessutom vill jag ha koll så att svullnaden på betten går bort. Och när han nu har sin häst får jag verkligen plugga i lugn och ro :)
 
Nähe, Stalkers väntar... Tjobre!
(Gardinerna får ni se imorgon!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar