lördag 26 oktober 2013

Snabbflytt

Trött tjej med vinet på knät! :)

Jisses vilken dag! Jag är så trött nu att jag knappt kan skriva det här inlägget, hjärnverksamheten är så pass låg.
Mange klev upp vid 6 och jag låg kvar, och drömde om att få åka på spa, ända till klockan 7. Packade det sista och slängde mig i bilen för att hämta upp Robin vid 7.50 och Elma och Deno vid 8! 8.40 var vi påväg mot Malmslätt med första lasset och klockan 13 var fjärde och sista lasset här, jäkligt bra jobbat tycker jag! Då satte vi oss ner och åt smörgåstårta vi beställt och det var ju helt gudomligt gott efter allt bärande, och efter att ha ätit godis till frukost! Strax efter 14 körde jag hem lite av bärhjälpen och den sista hängde jag med till Tornby för att han skulle inhandla en skjorta till kvällen. En snabb sväng inom Maxi och sedan hem igen för att ta tag i kaoset. Usch, ville allt annat än "hem". Vad är det att komma hem till ett kaos av flyttkartonger och sopsäckar liksom? Nu är iaf väldigt mycket uppackat och våra sängar står redo, nybäddade. Vi kommer säkert hålla på till midnatt ändå och sedan kommer vi nog sova som klubbade sälar i vår nya fantastiska säng! Imorgon måste byråar skruvas ihop och sedan måste vi åka en sväng till Bauhaus, full rulle även då! Jag hatar flyttkaos och jag hatar att vi kommer bo i renoveringskaos i säkert ett halvår framöver, minst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar