söndag 13 oktober 2013

News

Detta fyndades på Åhléns idag. Älskar tischan högst upp, en riktig mini-vuxen-tischa. Denna tog jag en varsin till grabbarna. Den vita fick jag på köpet (Tag 3 betala för 2) och zebraharemsbrallorna hängde på flick och de ska Elton få strutta kring i :) Allt detta på rea såklart! Jag är en riktig sucker för rea om ni inte märkt det redan :)
 
 
Tänkte att ni äntligen skulle få se våra tjusiga gardiner jag beställt också:

Denna, gånger två, är till köket! Jag tänkte att det var dags att hoppa på uggletrenden :)
 
Grabbarnas sovrum, de får ju ett varsitt så även dessa gånger två.

 
 Och denna till vårt sovrum!
 
Och ja, det blir mycket vitt, vitt, vitt! Jag älskar vitt! Sedan får inredningen som sagt utgöra färgklickar lite här och var!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar