onsdag 30 oktober 2013

Mitt barn?

Todays.

Vaknade pigg och glad men det vände snabbt till en skitdag! Extra mycket nu när jag får börja om detta blogginlägg då hela skiten försvann... 4 timmar tråkigt seminarie till att börja med. Mannen bjöd ut på lunch men jag surade och åkte hem och åt skorpor och drack vatten istället. Läste in mig på studiehandledningen och kollade kurslitteraturen. Dammade och dammsög och när jag var tillbaka där jag började var det lika skitigt igen. ÄLSKA RENOVERINGSDAMM. Hämtade hem kidsen från förskolan och BAM, som en käftsmäll. Elton hade räckt ut tungan och skrikit åt sin ena favoritfröken för han vägrade först samling och sedan mellis. Vikarien hade han upplyst om att hon var dum i huvudet. En kompis hade han kastat kottar på så hen grät hysteriskt. Alla kompisar har varit väldigt inbjudande till lek men nu vänder de honom ryggen. Vart kommer detta beteende ifrån? Hur tacklar man det? Jag är helt gråtfärdig, jag känner inte igen min egen unge liksom. Fan.

Ikväll är jag och några kompisar (+ mor) inbjudna på ett litet event, det borde bli kul iaf! Innan dess ska jag och mamma sätta oss på ett fik och äta lite kvällsmat, det blir mysigt!

I det stora hela, skjut mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar