måndag 14 oktober 2013

That busy girl

Jag måste erkänna att jag är en sjukt busy woman just nu. Tentaplugg, rensning och packning, bankbyte och allt vad det innebär, köpa och sälja möbler och så försöker jag få in lite träning där emellan. Idag lyckades jag klämma in ett bodypump-pass och fy satan. Kunde inte hålla duschen över huvudet när jag kom hem, så schamponeringen gick sådär :) Dessutom tror jag att jag fick lite tryck i rumpan, för första gången. Det återstår att se...:) Nu sängen, imorgon är det tentaplugg och seminarie som gäller! Ellioth ska dessutom iväg på sin första utflykt med förskolan så matsäck ska plockas fram. Han har beställt bulle, mormors drömmar och en festis! De ska till Kärna mosse och JAG känner mig helt pirrig för det, haha! Nä, nu går hönsmorsan och lägger sig!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar