söndag 6 oktober 2013

Dagar jag gillar!

Idag åkte hästtröjorna på <3

Imorgon tog vi sovmorgon till 8, hela familjen. Grabbarna sov fortfarande hårt då men jag tyckte att det var dags att vakna då (så de kan komma i säng tidigt ikväll- förskola imorgon) så jag väckte dem. Sedan låg jag själv kvar i sängen till 9 :) Men då rusade jag upp och satte fart... Startade en tvätt, vek ren tvätt och sedan tog jag tag i sommarkläderna. De skulle packas ner och förvaras till nästa sommar men eftersom vi ska ut och resa passade jag på att packa till mig och barnen :) Ni ska få se min packning ikväll, sjukt stolt! Efter det där plockade jag lite, dammsög och klädde på mig och barnen och nu är vi ute i Ljungsbro där vi ska äta middag! Bra söndag hittills! (Ska ta tag i de där skorna ikväll- påminnelse till mig själv!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar