tisdag 29 oktober 2013

När ALLT går emot en!

Alltså jag beställde den där kudden till vänster från H&M. Svart och vit såg mina ögon. Och så fick jag hem den igår och då ser den ut som till höger. Svart och beige. Är jag ute och cyklar om jag tycker att den där bilden på H&M:s hemsida är missvisande?
Fan.

Sitter och surar då ingenting går min väg idag. Då menar jag INGENTING. Var och skulle lämna in nyckeln till gamla lägenheten, men nä då öppnade de inte förrän en halvtimme senare. Igår bad jag Mange skriva ut min studiehandledning till nya kursen så jag kunde börja läsa litteraturen idag, men nä vi missförstod varandra och jag fick fel dokument. Och vi har ju inget internet än så jag kan inte gå in via datorn. Via mobilen går det inte heller då den vägrar öppna dokument från vår nya studieplattform. Skjut mig! Hur överlevde man förr liksom?

Nä, så jag får väl hänga tvätten och åka till Manges jobb och sätta mig och plugga då. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar