onsdag 16 oktober 2013

Ledsen. Nedstämd. Smärta.

Ingen bra dag alls idag! Jag har gråtit och känt mig sviken... Det där jäkla tandläkarprojektet, fan alltså! De lovade mig att få komma i slutet av augusti men jag fick ju tid den siste oktober. Då har vi examinerande seminarie så jag fick avboka den tiden varpå tandläkarens tidebok är fullbokad för så långt fram de ser (v. 49) och jag blir utan tid. Min nya, dryga idiot till psykolog har ingen förståelse och kan ta sig i röven. Dessutom har jag fått tandsten satan vilket gör att hela mitt tandkött är rött, svullet och gör skitont. Ringde min gamla älskade tandläkare och hoppades på hjälp därifrån men icke, jag tillhör inte dem längre. Och jag känner ju att jag inte går till vemsomhelst, så långt har jag inte kommit än. Fan. Så nu då? Ha ont. Försöka ignorera. Låtsas som ingenting. Men det är jag ju bra på...

Annars har jag pluggat till tentan all day long och nu ska jag äntligen få skaka lite rumpa på mitt zumba-pass!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar