fredag 11 oktober 2013

Lättviktaren

Jag vaknade verkligen till en bättre dag! JAG HAR NÅTT MIN MÅLVIKT! Eller okej, det slog på ett hekto, idag visade vågen 57,1 kg! Det firade jag med att hoppa i de nya jeansen, vilka är i storlek XS och ändå är de för stora, vilken lycka!

På det är det fredag, solen strålar från en klarblå himmel och alla träd "brinner" i de mest fantastiska färger! Jo, jag känner mig ANINGEN HÖG PÅ LIVET just nu <3

I skrivande stund sitter jag på mannens jobb och pluggar. Vid 15 ska vi gemensamt åka och hämta kidsen och sedan far vi tillbaka till Tornby för att köpa vin och fredagsmys! Elton har även sparat pengar ett tag och har bestämt att han vill köpa en speciell Lego-gubbe så det ska han få göra (Ellioth har redan slösat sina pengar!)!

Nä, men vi hörs lite senare...

Puss på er!
/Lättviktaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar