torsdag 24 oktober 2013

Är pigg synonymt me snygg?

När man inte har något att tala om talar man ju om vädret, eller hur? Så, vilket konstigt väder det är idag :) Först var det strålande sol, sedan blev det övermulet och regn, sedan klarblå himmel igen och nu är det lite molnigt men med en sol som kikar fram. Jag känner ändå att jag kan leva med det här vädret. Igår var det liksom 15 grader, den 23 oktober. Det kan gärna vara såhär fram till den 1 februari, då kan det börja toksnöa och bli en kall vinter där snön ligger fram till den 16 mars, då kan våren komma. Ja, för däremellan befinner jag ju mig i tropisk värme, 35 grader dygnet runt. Jo, för er som missat det så älskar jag värme och hatar kyla!
 
Tog några kort imorse. Kände mig liksom pigg och utvilad för en gångs skull, och då känner man sig ju automatiskt snygg också. Lekte lite i PS, älskar dessa "vintagebilder"!

 



 

Mina fransar behöver en påfyllning. Nu ser de rätt okej ut ändå för jag har kladdat på lite mascara men egentligen skulle jag till bästa Amra idag. Dock fick Mange igår en VIP-inbjudan till Leos Lekland som har öppet en stund idag och det är klart vi måste ta med kidsen dit. Så jag fick avboka med Amra, och hoppas på att hon har en ny tid till mig!
Vi ska även åka och hämta Ellioths kompis Tuwa som också ska få hänga med,
det kan nog bli lagom mycket bus :)
 
Nähe, det blir nog till att hämta hem kidsen lite tidigare iag. Längtar ihjäl mig efter dem om dagarna nu! Det kan vara för att de är inne i en sådan härlig period nu då de är superglada och nöjda mest hela tiden (peppar, peppar)!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar