torsdag 10 oktober 2013

Lillstjärt

Seriöst är jag sjukt trött på den där lilla röven! Den vägrar samarbeta och har inte gjort det i hela mitt liv! Eller jo, nu ljög jag... När jag var gravid med Ellioth och gick upp 30 kg då blev den större, men sedan krympte den igen. Visst är den aningen större nu än när jag var yngre (det fanns INGA jeans den fyllde ut då!) men inte mycket. Jag squatar och gör benböj som en tok men inga framsteg. Jag har fått hjälp med tekniken, jag lägger tyngden på hälarna, jag går ner lååååångt, men näää, aldrig träningsvärk i röven! Bara låren... Suck! Och när jag kör utfall får jag träningsvärk i vaderna, ja ni ser, jag är värdelös!
Men jag får väl leva med att vara lillstjärt resten av livet... Jag tycker det är snyggt med små rumpor, men lite put kunde ju varit kul att få till...! Men nä...!

På tal om röv, dags att sätta igång med plugg... Har hittills dammat, dammsugat och moppat den här satans lägenheten. En gång kvar (sedan flyttar vi)... Heja! Plugg vare ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar