måndag 6 april 2009

What a wonderful day!

Åh, vi har haft en helt underbar dag,
sammanlagt har vi nog varit inne i 30 min under hela dagen och det var när vi åt lunch!
Jag har mest suttit i solen och svarat på en Sifo-undersökning åt mamma, som bestod i att läsa Hänt Extra för att sedan utvärdera den, medans Ellioth har hjälpt (läs: stjälpt!) morfar med massor grejer...Dem har sopat, tvättat bilen (Ellioth kröp omkring i vattenpölarna), varit i lekparken, tagit en promenad och nu på kvällskvisten bytit däck på pappsens bil. Skäöljde även av bilen så nu är den en riktig snygging igen!

Kvällen i Ljungsbro avslutades med att världens bästa morfar bjöd på grillade hamburgare,
nu är verkligen våren här!

Nu sitter jag och trycker i mig en liten låda med jordgubbar, Ellioth (med världens rosigaste, sötaste kinder) och pappsen ligger på sängen och myser så jag ska vidare däråt!

Imorgon blir det Ljungsbro igen,
tills jag börjar jobba vid 15.

So long folks!


Ellioth sopar gatan
(cp-mobilen tar cp-kort)
Leker i sandlådan i lekparken,
Bailey & Bo från England joinade lite senare
Grabbgöra det där med att byta däck :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar