måndag 20 april 2009

Dagistime igen!

Kan man inte uppfostra sina barn, är man inte mogen nog att ha några heller!
...då ska man heller inte bo i ett sånt här hus!
Dessutom håller sig vår granne inom tidsramarna när han spelar musik, och skulle vi ändå någon gång störas av det så skulle det bara vara att knacka på så skulle han stänga av!
Punkt för detta.

Snart är det dagistime igen, och det uppskattas verkligen nu. Mitt illamående dödar mig och då är det skönt med lite avlastning. Tror att jag ska lämna lillfisen direkt idag, då han ska äta där...
Är så fallet ska jag hem och slänga mig på soffan med lite fil och flingor, that´s my new drug :)
När jag två timmar senare har längtat ihjäl mig efter lilleman hämtar jag upp honom, pussar sönder honom, och packar in honom i bilen och far mot Ljungsbro. Där blir det besök från Tjörn!

Hörs ikväll folk!

2 kommentarer:

  1. Känsligt ämne, dock så kan man tycka att barn borde lära sig att hålla låg ljudnivå inomhus och hög ute vid lek. Men ja, det kan vara så mkt som spelar in, så man ska nog inte lägga sig i för mycket innan man vet orsakerna till saker och ting. Barnen kan ju ha någon koncentrationsstörning osv, ja det kan vara mycket. Så man ska inte var för hård heller!

    SvaraRadera
  2. OM någon skulle ha invändningar mot dem klart jag skulle lyssna och säga till dem. Sen får dem inte göra vad som på morgonen utan lite lugnt och sansat får det vara! Trist att grannen reagerade surt ist för att be om ursäkt och sedan ta tag i problemet! Visst lite liv får man ju ta i lägenhetshus, men inte hur mycket som...Lite ge och ta får det ju vara!

    SvaraRadera