fredag 17 april 2009

...

Usch, jag vill nästan inte blogga när jag inte har några bilder,
känns så tråkigt...
Har iaf tagit ett varv med kameran här hemma nu så ikväll lovar jag er "Hemma hos..."...

Mange är hemma och tar hand om Ellioth idag,
jag är så himla yr...
Det känns så himla läskigt att vara ensam med honom då,
om jag skulle svimma liksom...Ibland är man ju borta ett tag, och tänk om han skulle ligga på skötbordet när jag svimmar, isch, läskiga tanke!

Idag fick Ellioth vara ensam på dagis en stund och det gick som väntat hur bra somhelst.
Han blev mest sur att han var tvungen att följa med till grinden och vinka till mig,
han ville fortsätta leka med barnen...
Fröknarna verkar helt förälskade i honom också,
alla vill plockamed honom :)

Nu ska jag lägga mig på sängen...
Hörs ikväll!

1 kommentar:

  1. Hörrö bigsis!du får säga till om du behöver hjälp! Med Ellioth och grejer menar jag! För jag har inte DÖTTT än!älskar dig<3

    SvaraRadera