onsdag 22 april 2009

Mot VC vi far...

Vi kikade på Ellioths utslag imorse när han åt välling
och konstaterade att dem var mycket bättre...
Sen tog vi en titt nu efter frukost, och oj så det såg ut.
Nu går det inte längre utskilja små "knottror" utan nu är hela ryggen täckt,
och större delen av magen.
Så idag blir det inget dagis (till Manges stora besvikelse. Han verkar inte förstå att han är hemma för att ta hand om Ellioth utan tror att han ska kunna jobba hemifrån...) utan vi får fara iväg till vårdcentralen istället.
Får väl se om jag orkar följa med, annars får grabbarna åka ensamma.
Min kropp är helt förstörd, varenda liten kroppsdel värker, vet inte vad det är för skit jag åkt på? Dessutom har jag börjat få ont i öronen också, vilket alltid kommer när jag blir sjuk eller förkyld. Typiskt.

Nu tänkte jag försöka offra mig och lägga mig på Ellioths rumsgolv och leka lite med honom.
Egentligen orkar jag verkligen inte men det är bäst att herrn i huset får lite arbete undanstökat, så kanske han kan koppla av lite sen...

1 kommentar: