lördag 18 april 2009

Stackars mig igen!

Ligger i sängen och ser på Robinsson,
eller ja det är ju paus.
Tänkte att jag skulle passa på att blogga då chansen är rätt stor att jag somnar...

Mitt illamående börjar ta knäcken på mig...
Satt i kassan kring lunch och tänkte ´fan, vad bra jag mår idag´,
sen slog mig självklart tanken att det då kanske inte står rätt till,
aldrig är man ju nöjd...
Men den första tanken fick jag några timmar senare äta upp,
jag mådde så illa att varenda litet hårstrå på kroppen stod upp.
Det är liksom inte vanligt illamående,
utan som maginfluensa gånger etthundra.
Jag grät så att tårarna sprutade,
isch...
Bara den som är gravid, och mår illa, förstår nog.
Jag hade inte förstått om jag läste det här för en månad sedan,
jag kan inte minnas att det var såhär hemskt med Ellioth!

Har förövrigt haft en trevlig och skön eftermiddag ute i solen i Ljunsgbro.
Ellioth (har med lite hjälp) jagat runt på sin nya trehjuling han fått,
och ni ska bara se minen han har när han sitter på den.
Den kan beskrivas som lyckligast i världen!

Nu ska jag kika vidare här...
Vill bara passa på att säga TUSEN TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER JAG FÅR! Ni ska inte tro att jag bara struntar i dem, utan jag läser verkligen alla, men är himlans dålig på att svara på dem, sorry!
Ett extra stort tack till Fanny, som var så gullig och delade med sig av sina tips hom fick av sin BM, tack tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar