torsdag 23 april 2009

Helt slut!

Jag gjorde min kraftansträgning för dagen,
följde med och hämtade Ellioth på dagis...
På det stannade vi i lekparken nedanför,
jag satt bara på en bänk och tittade på
och efter det blev jag svimfärdig...
Efter det har jag sovit över två timmar,
men så fort jag reser mig upp så skakar mina ben.
Min kropp är helt slut.
Järnbrist?
Imorgon får jag förhoppningsvis svar!

Var jättenyfiken när vi hämtade Ellioth på dagis, han skulle ju sova där för första gången. Jag var helt säker på att fröken skulle säga att "Ellioth höll alla ungar vakna idag!" men icke...
Istället hade hon lagt sig bredvid honom på hans lilla madrass, han hade rest sig upp för att kolla in dem andra barnen, sedan lagt sig ner och somnat. Hela "nattningen" hade varit över på högst tre minuter, vår duktiga lilla kille! När vi kom dit låg han fortfarande och sov...När vi öppnade dörren till deras "sovrum" var jag helt säker på att Ellioth antingen skulle ligga på golvet, eller upptryckt på någon annans madrass, men där hade jag också fel. Han låg helt perfekt på sin lilla madrass. När vi skulle gå därifrån fick vi ett A4 med bilder på Ellioth från hans inskolning, och bara av några löjliga bilder blir man så himla stolt...Där satt han på rad, precis som alla andra barn, och väntade på frukt. Han gick hand i hand med tre stora tjejer (fröken berättade att alla ville hålla i honom) och han körde bil med dem andra barnen. Ska försöka ta ett kort på kollaget sen...

Nu ska Mange köra mig till Ljungsbro en sväng medans han far till stan och invigningen av nya nattklubben, Sliver!

Hörs sen!

1 kommentar:

  1. Tänkte höra om du visste att det finns Villervalla-kläder i Lkpg. Tänkte eftersom du skickar efter. Köper du på "Lilla huset" slipper du ju frakten :)
    /Lisa.

    SvaraRadera