torsdag 16 april 2009

Känslig...

Det här med att vara gravid,
man blir helt ärligt konstig...Jag blir typ schizo.
Ena stunden är jag den vanliga Sofia, för att på en halv sekund vända och bli den agressiva, och efter en sekund till bli den känsliga tjejen som tycker så synd om sig själv!
Samtidigt kan jag vara känslig på ett annat sätt,
som nu...
Sitter och tittar på Ellioth,
och bara av att göra det blir jag helt tårögd!
...och nu när han ser att jag fäller en tår tittar han sådär förstående på mig och ger mig slängpussar <3
Han är helt otrolig, såå perfekt och då inte tala om underbar!
Han är något som jag och Magnus åstadkommit tillsammans,
det finaste vi gjort...
Åh vad jag älskar honom <3

Nu är det strax dagistime igen,
hörs ikväll!

1 kommentar:

  1. åhhh nu fick jag nästan tårar i ögonen :) såå fiint..

    SvaraRadera