onsdag 8 april 2009

Som ett litet barn!

Jag somnade innan Ellioth igår,
20.15 till Äntligen Hemma gick inte mina ögon att hålla uppe länge,
och sen sov jag för natten :)
Skulle ju slänga in ett inlägg med bilderna på kläderna från Villervalla egentligen,
men dem kommer här istället:

Tröja, mössa & strumpor (vilken matchning va=)?)
Scarf

Tog precis ett varv med dammsugaren och kom på mig själv med att tänka:
Shit vad bra jag mår idag!
Tänk om hela graviditeten kunde fortgå såhär lätt (drömma kan man ju), det enda som jag störs riktigt mycket av såhär långt är alla sjutiioelva gånger jag måste springa upp och kissa varje natt,
men hellre det än att spy!
Pratade med min mamma för en timme sedan och hon sa att det var övermulet och svinkallt ute...När jag drog upp persiennen var det klarblå himmel, strålande sol och 7 grader på skuggsidan. Ska nog ta och slå en signal till och se om vädret ordnat upp sig?!
Sen far jag dit och lämnar av Ellioth och jag själv åker och kör ett race i kassan på Lidl igen!
Hörs ikväll!

4 kommentarer:

  1. Vad skoj med ytterligare en liten knodd. Grattis :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder du köpt! Är mössan tunn? Jag letar och letar efter tunna mössor till min Elliot men hittar ingenting.

    Ska ni ta reda på könet på bebisen i magen?

    SvaraRadera
  3. Jätte söta kläder:) Kram Bella

    SvaraRadera