fredag 3 april 2009

Sjukdom!

Blev en hel eftermiddag ute i vårsolen med Sofia & Tuwis,
och det gjorde min dag kan jag säga.
När jag senare traskade hemåt från affären här i Johannelund, med en Piggelin i handen,
och en gubbe med rulator vinkade och tjoade på mig,
ja då blev jag ännu lyckligare!
Knäpp man är :)

Och som Fanny precis sa på msn:
"graviditet är faktiskt ingen sjukdom...
HAHA, fan ta dem som säger så..."


...Jag håller helt med. Jag är för tillfället psykiskt sjuk!

Om några minuter klampar Emma, Sebbe & Chili innanför dörren.
Här ska bjudas på middag och en jäkla massa skitsnack,
hoppas bara att jag håller mig "i form"...Har tryckt i mig en av mina knarkpiller iaf :)

Senare ikväll kommer bilder från vår utedag!

1 kommentar:

  1. Jag fyller imorn så fikat är framdukat mellan 14-17! Efter det lär det nog inte finnas några kvar! :-)

    SvaraRadera