tisdag 7 april 2009

Jag är ful!

Wiiiieee,
solen skiner även idag och det är lååångt kvar innan jag börjar jobba,
dessutom mår jag alldeles utmärkt...
Får "må-illa-atacker" nu istället, som varar sådär ett par sekunder åt gången, men varje gång känns det som jag ska spy och svimma, men det gör jag inte :)

Är inne i en sån där känna-mig-ful-helatiden-i-allt-period nu, så idag kör vi osminkat och Lidl-kläder. Skulle behöva köpa mig en helt ny garderob, strama upp fejjat och trycka in silikon i boobsen för att känna mig snygg nu och det kan ni ju gissa vad det kommer kosta, så det struntar vi i och kör på fultemat istället!

Hade förresten ett litet paket som väntade på mig när jag kom innanför dörren igårkväll, från Villervalla. Shit vad jag älskar deras kläder, dem är såå läckra!
Bild på vad som fanns i kommer ikväll!
Nu ska vi buusa här!

Hörs ikväll!

1 kommentar:

  1. man känner sig alltid ful i början på våren, innan man hunnit fått färg, klippa sig o köpt nya vår/sommarkläder... man passar inte riktigt in i solskenet, och allra helst inte när man är nygravid och mår satans illa! ;)

    SvaraRadera