onsdag 22 april 2009

Inget farligt...

Nu har vi varit på vårdcentralen med Ellioth
och han gick igenom den här gången också :)
Dem kunde inte svara på vad det var för utlsag, troligtvis några allergiska sådana, men dem smittade inte iafvilket var positivt då vi kan fortsätta vår inskolning på dagis imorgon!
Gick dem inte bort på några dagar, eller visade sig bli värre, så skulle vi återkomma. Det hoppas vi att vi slipper!

Jag pallrade mig iaf upp ur sängen till sist och följde med till vc,
hade hoppats på att det kunde göra mig lite piggare så att Mange kunde få jobba imorgon igen.
Det var nog tyvärr till att vara positiv för nu känner jag mig som en sån där apelsin igen, rutten!

Vi svängde iaf förbi Blomstertorget påvägen hem och sprang in och raffsade åt oss tre orkidéer och en bukett tulpaner! När man ligger hemma hela dagarna kan det ju iaf pigga upp med lite vacker utsikt, jag älskar tulpaner!


Grabbarna sprang in på Polarn o Pyret påväg till parkeringshuset och införskaffade dessa skönheter till lillfisen. Detta blir dagisstövlarna då dem passar utmärkt till hans Didrikssons-regnställ!

1 kommentar:

  1. Haha! Ett steg i rätt riktning iaf! Vi får ta en datakurs nån dag! :)
    Btw, skönt att utslagen inte var farliga! & krya på dig!

    SvaraRadera